Aku dan Emas Powergold

By 8:53 AM

lain macam jer tajuk entri aku kali ni.... 
kenapa aku dan emas? kalau dulu, susah nak cari lelaki simpan emas... kalau sebut jer emas, mesti menjadi kegilaan kaum hawa. Tetapi sekarang, jangan kata kaum hawa, malah kaum adam turut sama membeli emas....


Emas pertama aku adalah 1/4 Dinar (1.0625gram) emas 999.9 keluaran Amethyst Gold Creation yang dipasarkan oleh anak syarikat iaitu Powergold.Biz. Dari itu aku mula mengkaji tentang emas..mula membaca info-info tentang emas...

Emas 999.9 1/4 Dinar (1.0625gram)

Aku mula tekadkan diri membeli 1 gram 1 bulan mengikut apa yang disarankan oleh Powergold... aku terus menabung tiap2 bulan dalam bentuk emas... matlamat? hehe.. Insya Allah 1 kilo emas... aameeen....

sebelum aku join Powergold, ramai juga yang syorkan aku join Skim Emas ETA.... Ahh... semua tipu... join skim berbelas2 ribu.. beratus2 ribu... tapi emas entah ke mana-mana.. aku tak nak macam tu.. tak perlu nak ambil risiko... biar aku simpan 1 gram 1 bulan... asal aku beli emas..dapat emas secara fizikal... korang nak melabur bagai..korang boleh melabur... aku tak nak kena sontot..aku tak lebur duit aku... macam-macam penipuan sekarang ini. Apa itu Emas ETA? ok.. baca SINI.

Pada aku setakat ini Powergold terbaik la. kenapa aku memilih Powergold?
1. Powergold dan Amethyst Cold Creation adalah 100% syarikat Bumiputera Melayu.
2. Harga emas lebih murah dari harga pasaran.
3. Terapkan 3 konsep iaitu Saving, Trading dan Networking

Dalam Powergold.. bila dah jadi ahli..terpulang pada kita sama ada nak saving emas semata atau pun nak buat trading (jual beli emas). yang paling best, buat netwoking. so, terserah kat kita... pada aku tiga2 konsep aku pulun... paling best adalah networking....

Sekarang ni pun sudah makin ramai yang telah daftar ahli dengan Powergold, termasuk la artis..malah ustaz pun ada join Powergold. yang penting kempen 1 gram 1 bulan 1 keluarga disambut baik oleh masyarakat.



Imam Muda Nazrul turut serta join Powergold




Terus terang aku katakan... tidak ada paksaan dalam Powergold... Powergold tidak tetapkan kita mesti kena beli 1 gram 1 bulan... semua terserah kat kita...rasa2 ada duit lebih..beli la...kalau belum cukup duit...tunggu la next month... cuma aku rasakan...dalam keadaan mata wang kita sekarang tidak stabil..eloklah kita bertukar dari menabung wang ringgit kepada emas... jangan kita anggap beli emas itu macam beli barang keperluan yang lain...atau barang kehendak yang lain.. beli emas adalah pelaburan masa depan...sbb emas adalah aset...

Jom kawan2.. sama-sama kita menabung emas. sekurang2nya 1 gram 1 bulan. jom bersama Powergold.. dapatkan harga ahli dan rendah dari harga pasaran...

Kalau ada yang minat nak sertai Powergold, bolehlah Whatsapp saya ya.. 0193151912 (Stokis Powergold)

Anda Mungkin Juga Meminati

0 comments