Hari-Hari Terakhir di UiTM Shah Alam

By 11:32 PM

Alhamdulillah akhirnya dapat juga aku berpindah dari UiTM Shah Alam ke UiTM Kampus Puncak Alam. Rasa sayu, sedih pun ada ni.. maklumlah dah kenal ramai kawan di Puncak Alam. Muja, Kawan baikku akan berpindah ke UiTM Kampus Kedah, Naim ke UiTM Sungai Buloh, En Rahman ke UiTM Kelantan.

UiTM Shah Alam
Hari-Hari Terakhir

Ada di antara rakan-rakan Infotech hanya berpindah department sahaja, masih dalam UiTM Shah Alam. Pertemuan dan perpisahan itu sudah menjadi lumrah hidup ini. Setiap yang bertemu, pasti akan berpisah jua..

Aku agak terkilan sedikit tak sempat berjumpa dengan Ros sebelum aku berpindah ke Puncak Alam. Ros sekarang ini masih dalam pantang kerana baru lepas bersalin anak keduanya. Ros merupakan rakan office dan juga team group Projek Sistem Tempahan.

Infotech UiTM Puncak Alam
Last Day kami bertiga

Apa-apa pun aku ucapkan terima kepada Ros, Ella, Nik dan Muja kerana banyak bantu aku semasa di JPS. Semoga korang sukses dengan kerja korang...

Infotech UiTM Puncak Alam
Si Comel ni anak Baiduri..nak juga dia bergambar.

Infotech UiTM Puncak Alam
Perbualan Ros Di Group

Anda Mungkin Juga Meminati

0 comments