Dah Cakap Pantai Kuala Abang Memang Cantik

By 11:09 AM

Sebut pasal Pantai Kuala Abang.. memang best kalau korang gi sana.. pantainya sangat cetik..memang sususai bawa family mandi manda kat sana...

beberapa bulan yang lalu aku ada ceritakan pasal keindahan Pantai Kuala Abang, Dungun Terengganu kat boss tempat aku keje... promote habis la kat dia pasal Pantai Kuala Abang ni... siap tunjuk gambar dan video lagi kat dia....

Beberapa hari yang lalu...dia dah bawa family dia pik nik kat Pantai Kuala Abang... siap sewa homestay lagi kat area tu... seronok la dia pagi dan petang pergi pantai... lagi2 sekarang ni kan cuti sekolah... elok la bawa family bercuti... haha..dah cakap dah Pantai Kuala Abang memang cantik... boss aku ni siap tunjuk gambar lagi... memang cantik gambar2 yang dia ambil...

ni aku bagi link ke blog family boss aku... korang tengok sendiri gambar2 kat pantai kuala abang.. cantik... lawati blog irrayyanjourney.blogspot.com.. ada banyak lagi gambar kat blog tu...

Korang ada masa terluang..ajak la family gi sana ya... nikmati keindahan Pantai ciptaan Ilahi... antara gambar dari blog beliau...

permandangan dari atas bukit

permandangan dari tempat parking kete...

lopak air..

Anda Mungkin Juga Meminati

2 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih view & promote link blog saya :) . Tq :D

    ReplyDelete