Bengkel / Kursus Adobe Photoshop CS5.1

By 9:28 PM

Selama 3 hari Bengkel / Kursus Adobe Photoshop, tamat juga hari ini. Memang sangat seronok belajar Adobe Photoshop ni... selama ini kalau buat editing gambar, pakai hentam jer.. kali banyak dapat dipelajari dari kursus ni.. terima kasi sangat aku ucapkan kepada En. Jasni kerana bertungkus lumus mengajar kami walaupun tak ada pembantu... kasihan pula aku tengok En Jasni seorang diri mengajar.

Aku mengharapkan selepas ini, dapat la aku tacak2 gambar yang ada... :). Korang tau tak, setelah aku hadiri kursus ini, makin bertambah ketidak percaya aku terhadap gambar awek2 cun kat internet. semua boleh edit maa.. muka berjerawat, berparut, semua boleh hilang hanya dengan edit menggunakan Adobe Photoshop...kelas gitu.. 



Sempat lagi aku buka Facebook... 

Peserta Kursus bergambar bersama Pengajar, En Jasni
 
En Jasni memang best..spoting habis...

Anda Mungkin Juga Meminati

0 comments