Genting Highland Bersama Staf Puncak Alam

By 2:38 PM

Firs time aku naik Genting Highland.. memang seronok. Sebenarnya aku ke sana atas sebab kerja. Ditugaskan sebagai AJK dalam satu Program anjuran pengurusan UiTM Puncak Alam iaitu Bengkel Perancangan Strategik. Jadinya, sambil menyelam minum air lah.. dapat jugalah jalan2 bersama geng2 office.

Kaunter Teket naik Cable Car



Gayat juga la awal2 tu...



Depan Taman Tema Genting





Boss aku yang ala2 muda gitu...


perjalanan pulang ke hotel

Senyum sokmo..


saje aku blurkan sorang dalam gambar ni..coz tak bertudung..

Peserta Bengkel Perancangan Strategik

Ini la Hotel Seri Malaysia, Tempat kitorang menginap

Anda Mungkin Juga Meminati

2 comments

  1. mmmm tempat permainan di genting dah dibuka ka? rozi...

    singgah sini kali pertama. salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. tak gi pun kat tempat permainan... terima kasih lawat sini.. salam perkenalan dari saya juga...

    ReplyDelete