Bonda Fatimah - Jasamu Ku Kenang

By 4:58 PM

Siapa "Bonda Fatimah" ?...
Bonda Fatimah adalah staf PSP yang bertugas dia pejabat Kamsis...
dia bertugas menguruskan hal2 berkenaan kemasukan pelajar dia kamsis PSP...
waktu aku semester 2, bonda telah menjadi Ibu angkatku..

aku bukannya ada saudara mara sewaktu di penang dulu...
so, seronok la bila ada keluarga angkat ni...
aku juga sangat rapat dengan anak-anak kandung bonda..
bonda banyak membantu aku dalam banyak hal...
ada kalanya bonda ajak aku keluar makan bersama2 anak-anak kandung bonda...

ini la bonda fatimah...

kadang2 aku diajak tidur di rumahnya...
kadang2 sarapan pagi pun di rumah bonda...

ketika aku convo sijil...aku dan mak aku tompang di rumah bonda...
hubungan kami tidak putus...
walaupun sudah tamat pengajian sijil..kami masih lagi berhubung...

sehinggalah aku melanjutkan pelajaran ku ke peringkat diploma secara sambilan sabtu dan ahad..
aku banyak menumpang rumah bonda...
kalau tidak, aku terpaksa sewa hotel untuk menginap...
terima kasih bonda...jasamu sangatku kenang...
Hanya Allah dapat membalas segala jasamu terhadapku....aamiiin....

Anda Mungkin Juga Meminati

0 comments