XPDC Ke Gunung Jerai Gurun Kedah

By 2:41 PM

Bila teringat balik zaman bujang dulu waktu bergiat aktif dalam aktiviti xpdc mendaki gunung ni, teringin sangat nak join balik aktiviti semacam tu.. 
tapi agak susah la sikit kerana banyak komitmen lain yang lagi penting perlu ditumpukan.. 
In Shaa Allah.. bila ada kelapangan...aku akan sertai..

Di sini aku sertakan beberapa gambar sewaktu pendakian ke gunung jerai dulu...
expidisi bermotor ke gunung jerai






















kalau dilihat kat belakang aku ni..nampak sawah padi kehijauan seolah2 dibentang karpet hijau...


ini sahabat yang banyak mengajar aku tentang hutan...

ni aku duduk atas satu batu berbentuk ikan..dipercayai ikan bertukar menjadi batu...




budak dua org ni adalah junior aku...yang turut serta dalam aktiviti...


Anda Mungkin Juga Meminati

0 comments