XPDC Ke Gunung Bubu Ulu Kenas Kuala Kangsar Perak

By 2:42 PM

Kali ini aku paparkan gambar kenangan ketika xpdc ke Gunung Bubu, Ulu Kenas, Kuala Kangsar, Perak. Kali ini team bersama aku adalah team UiTM Shah alam.. Waktu ini aku baru lagi menjawat jawatan di UiTM Shah Alam... Ada peluang member2 ajak join xpdc..aku ikut jer la.. dah memang minat aku...

Rumah ini la kami tompang berteduh satu lama sebelum merealisasi hasrat kami mendaki gunung bubu...

nikmati masakan gulai masak tempoyak

bersama otai bab2 mendaki gunung ni..dan bab2 masuk hutan...

Pakcik ni adalah ayah kepada salah sorang ahli group kami..


pagi2 sudah bersiap sedia nak mendaki...



mulakan perjalanan...

Berhenti rehat seketika...











semangat mendaki....


cantik kawasan sekeliling...








aku diberitahu kat sini la ada kes budak kena panah kilat..meninggal...




Inilah puncak gunung bubu


perjalanan turun dari gunung bubu

tanggungjawab fardhu tidak dilupakan..walaupun dalam hutan...


kemas barang2..

berkemas dan bersiap untuk pulang...

Anda Mungkin Juga Meminati

0 comments